De reis naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sanne Remeijsen - WaarBenJij.nu De reis naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sanne Remeijsen - WaarBenJij.nu

De reis naar Brisbane

Door: Sanne Remeijsen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 Juni 2015 | Australië, Brisbane

Na lang wachten is het dan eindelijk zo ver, de reis kan beginnen! Afgelopen maanden kon ik alleen maar denken aan het boeken van vluchten, hostels, verzekeringen enzovoorts. Maar nu is het dan zo ver.. Afgelopen vrijdag ben ik via Brussel naar Dubai gevlogen. Hier heb ik een paar uur moeten wachten voor mijn vlucht naar Perth. Gelukkig kon ik tijdens deze laatste en tevens langste vlucht lekker slapen. Hoe geen idee, aangezien er een baby naast me continue aan het huilen / schreeuwen was.
Aangekomen in Perth, was er niet eens een wachtrij voor de doane. dit in tegenstelling met afgelopen jaar, toen heb ik wel 3 uur moeten wachten voor t stempeltje in mijn paspoort.
Deze keer moest ik wel in een aparte rij staan, zodat een hond aan mijn bagage kon snuffelen. Bij de mevrouw voor mij ging de hond zitten. Niet normaal hoe blij ze werden dat er iets gevonden was. Echt apart! Zelf mocht ik gelukkig door lopen.
Hierna moest ik nog 5 uur wachten voor mijn laatste vlucht van Perth naar Brisbane. Dit waren echt de langste 5 uur ooit! Aangezien ik nu op domestic was, was hier echt niks te doen.

Toen ik aankwam in Brisbane, stonden Leo en Luca mij al op te wachten. Super lief! Vooral aangezien het kwart over 5 in de ochtend was. Blijkbaar had Luca met zijn kleren aan geslapen, aangezien hij zeker wilde zijn dat hij mee kon om mij van het vliegveld op te halen.
Thuis was de rest me al aan het opwachten en moest ik meteen mee komen om alles te zien.

Doordat ik zo moe was van de vlucht ben ik hierna een paar uur gaan slapen. S middags zijn we naar een soort van food truck festival gegaan. Hier hebben we heel lekker gegeten!

Mijn adres voor de aankomende 6 weken:
23 montrose street, gordon park, 4031
Brisbane, Queensland
(Mocht iemand willen langs komen / kaartje sturen hahahah)

  • 29 Juni 2015 - 10:42

    Alir:

    Hoi sanne leuk te lezen dat je weer goed ben aangekomen jammer dat ik jè niet meer gezien heb voor de tyd maar heel veel plezier geniet er van je heb hier zo na uitgekeken tot over 6 weekjes

  • 29 Juni 2015 - 11:23

    Jolanda Haans:

    Fijn sanne dat je goed bent aangekomen geniet
    Van je tijd in Australië en lieve groetjes van jolanda.

  • 29 Juni 2015 - 13:19

    Tante Ans :

    Geniet ze xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australië 2015

Australië 2015

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2015

Reis Perth-Broome

08 Juli 2015

De eerste week..

26 Juni 2015

De reis naar Brisbane
Sanne

Actief sinds 29 Juni 2015
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 1993

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Australië 2015

Landen bezocht: