De eerste week.. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sanne Remeijsen - WaarBenJij.nu De eerste week.. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sanne Remeijsen - WaarBenJij.nu

De eerste week..

Door: Sanne Remeijsen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Juli 2015 | Australië, Brisbane

Doordat ik zondag ochtend al heel vroeg aankwam in brisbane, had ik niet verwacht dat iemand me zou komen ophalen. Eenmaal aangekomen op het vliegveld stonden Leo en Luca me al op te wachten.
Blijkbaar is Luca met zijn kleren en al gaan slapen om er zeker van te zijn dat hij op tijd zou zijn om mij op te halen van het vliegveld. Waarna hij om 4 uur in de nacht zijn ouders heeft wakker gemaakt omdat het tijd was om mij te gaan ophalen. Super schattig!

De eerste paar dagen heb ik voornamelijk geslapen, doordat ik zo moe was van de vlucht. Gelukkig werd snel steeds beter en kwam ik aardig snel in het ritme.

Van donderdag tot en met dinsdag ben ik met de hele familie naar de gold coast gegaan. Omdat dreamworld (=pretpark) toch op de weg ligt naar de gold coast zijn we hier donderdags naar toe gegaan. Samen met Enrica lekker in de achtbanen gegaan! De andere dagen hebben we voornamelijk op het strand doorgebracht. Voor mij was het perfect weer, a 25 graden (zee temp. rond de 22 graden). Doordat het voor hun nu winter is, ben ik alleen met de 3 jongste de zee in gegaan.
Doordat het nu schoolvakantie is hadden ze een unit gehuurd aan kirra beach. Dit ligt op zo'n 20 min van surfers paradise en is veel rustiger. Helaas zat dit er al veel te snel weer op (iedereen wilde nog wat extra nachten)!

Op woensdag ben ik naar Perth gevlogen. Vanuit hier begin ik vrijdag aan mijn trip naar Broome.

  • 08 Juli 2015 - 13:48

    Jolanda :

    Fijn sanne heerlijk genieten groetjes uit tilburg.

  • 08 Juli 2015 - 17:41

    Djuna Matahelumual Lesteluhu:

    Heel veel plezier Sanne, een fijne vakantie!!! Liefs van ons allemaal!!!

  • 09 Juli 2015 - 20:59

    Yvonne :

    Hey Sanne,

    Zo te lezen heb je het goed naar je zin!
    Leuk hoor met de kids op pad!

    Veel plz en geniet ze

    Grts Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australië 2015

Australië 2015

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2015

Reis Perth-Broome

08 Juli 2015

De eerste week..

26 Juni 2015

De reis naar Brisbane
Sanne

Actief sinds 29 Juni 2015
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 1988

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Australië 2015

Landen bezocht: